Na Šestom međunarodnom sajmu turizma i seoskog turizma i Drugom sajmu zimnice i domaće radinosti, koje je u hali “Šumadija sajma” od 27. do 29. novembra organizovala Gradska turistička organizacija “Kragujevac”, pod pokroviteljstvom Grada Kragujevca (kao „Događaja od izuzetnog značaja“), okupilo se više od 120 izlagača iz Srbije i zemalja iz okruženja.
Među mnogobrojnim izlagačima poput,
nacionalne, regionalnih i opštinskih turističkih organizacija, turističkih
centrara, banjskih i klimatskih lečilišta, turističkih agencija, predstavnika
seoskog, rečnog i lovnog turizma, našla se i ove godine Turistička
organizacija “Bor”.
Prezentacija i promocija borske
turističke ponude ovom prilikom je “ukomponovana” u širu regionalnu ponudu, pod
nazivom “Istočna Srbija i Donje Podunavlje”.
Na ovom zajedničkom izlagačkom
prostoru, pored borske turističke organizacije, svoju ponudu su predstavile i
turističke organizacije Knjaževca, Zaječara, Majdanpeka, Kladova, Golupca i
Požarevca.

Na svečanoj ceremoniji otvaranja Sajma, posetioce i prisutne izlagače, pozdravile su Lukrecija Đeri, državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija i Snežana Milisavljević, direktor Gradske turističke organizacije „Kragujevac“. Sajam je svečano otvorio Obrad Turković, pomoćnik gradonačelnika Kragujevca.


Nagradu za najbolju promociju na
Sajmu, dobila je Turistička organizacija Kraljeva, koja je osim specijaliteta
svog kraja, sve izlagače i posetioce oduševila nastupom dečje “Etno – muzičke
grupe”.

Najbolju postavku štanda, imala je regija Federacije Bosne i Hercegovine, dok su nagrade u kategoriji “najbolji promotivni materijal” dodeljene Turističko – sportskom centru Zlatar, za brošuru “285 zlatnih dana”, Turističkoj organizaciji Majdanpek, za brošuru “Čudesna priroda Donjeg Podunavlja” i Regiji Centralne Srbije, za brošuru “ Otključajte lepote Šumadije i Pomoravlja”.



Tekst i foto: Bora Stanković
No comments:
Post a Comment